Utkast: Mars 20, 2011

Ja ni... Är de värt o ta upp de här projektet igen? Är de värt de? Har jag tiden, orken, lusten?

Vetetusan. Men här kommer ett inlägg till den enda tappra läsaren jag har kvar här, haha! Hang in there, vem du nu är!


Sitter i detta nu och kämpar med ett arbet om interkulturell kommunikation. Och nej jag vet knappt själv vad de handlar om. Och det är jättetråkigt. Men får väl lösa de här på nåt fiffigt vis...

Var på lite klassisk hemmafest igår hos Mr. Sjöberg. Rolig kväll, trots lite drama på kvällen. Herregud säger jag bara, väx upp och skaffa lite perspektiv på grejerna! Kan ju börja med o titta på nyheterna så har man ju löst den frågan. Är riktigt tacksam över att man inte behöver uppleva det helvete som så många människor där ute i världen upplever just nu. Måste säga att jag är tacksam över att de här arbetet är mitt enda problem för tillfället. Och den förbaskade snön. Men idag var det sol och då blev jag så glad så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0