Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Med risk för att bli utsedd till Linköpings trågigaste 18-åring så måste jag säga att mitt mål och dröm att få leva ett tryggt och trevligt liv tillsammans med min frmatida make Isac. Jag vill köpa en fint hus lite ute på landet, skaffa hund, stor stadsjeep och familj och hela den biten. Jag vill  äga ett eget företag tillsammans med Isac, som ett café, bed and breakfast eller nåt i den stilen.

Jag vill helt enkelt ha många saker som ingår i det vardagliga "svensson" livet men även ha frihet till att ha kul och njuta av livet. Att resa iväg på någon solsemester då och då, hälsa på familj och vänner, ha ett lite lyxigt hus med garage, jacuzzi (Eller hur fasen de nu stavas), stooor säng ah och så vidare.

Men mitt närmaste mål just nu är att skaffa mig ett jobb till hösten. Det är prio 1 verkligen, och jag ser både fram emot det men fasar lite för det också.

Min högsta önskan just nu dock är att den här helvetes huvudvärken ska försvinna, för varken ipren, vila, vätska eller frisk luft har hjälpt...



Be kind to one another! Herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0