Dag 2 – En person jag vill träffa just nu. och Dag 3 - Min favorit årstid och varför.

Haha, jag är väl för underbar. Klarar inte ens av att uppdatera när jag har en jäkla lista att gå efter. Men jaja, skam den som ger sig. Så nu får ni både dag 2 och 3. Enjoy!


Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

Ohhh tough one! Jag har ju så många som jag saknar, mina föräldrar, mina bröder, min farmor, Jenny, Anna... Men om vi nu bara måste nämna en så får jag väl säga Pappa för att jag härom natten drömde att han dog. Det är så jäkla hemskt när man drömmer sånt för när man vaknar kan man inte sluta tänka på hur hemskt de skulle va om det hände på riktigt.

Dag 3 - Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är garanterat sommaren. På sommaren har jag som mest energi och är som gladast. Jag är verkligen beroende utav solsken och under de mörkare månaderna känner jag mig bara trött och hängig. Sen så älskar jag ju att grilla, åka ut med båt till någon holme utanför öarna, åka bil med rutorna nervevade och lyssna på skön musik. Åhh det är så underbart!


Sådär. De var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0