För rastlös för att sova

Så jag gör väl samma lista för 2010 som alla andra gjort!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Svar ja.

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ens ihåg om jag hade några

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Älskade Morfar

Vilka länder besökte du?
Sveriget.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Pengar, roligt.

Vad var din största framgång 2011? 
Körkortet, riktigt stolt över lilla mig faktiskt.

Största misstaget?


Har du varit sjuk eller skadat dig?
 
Värsta  halsflussen jag någonsin varit med om. Usch!

Bästa köpet?
Gamla Bettan! (Bilen)

Vad spenderade du mest pengar på?
Bil. Mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi flyttade till nya lägenheten och när jag fick reda på att jag klarat uppkörningen.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010? 


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mest stressad.

Vad önskar du att du gjort mer?
Slappnat av. Träffat vänner och familj.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat, oroat mig.

Hur tillbringade du julen?
Med familjen.

Blev du kär i år?
Har varit kär de senaste 5 åren...

Hur många one night stands?
None. Ever.

Favoritprogram på TV?
Vampire diaries. Hehe.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nä.

Bästa boken du läste i år?
Slash.


Största musikaliska upptäckten?
Salem al fakir

Något du önskade dig och fick? 
Jobb.


Något du önskade dig men inte fick?
Bläck till min skrivare

Årets bästa film?
Harry potter

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
kommer faktiskt inte ihåg haha

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 

Tränat mer.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Blandad, som vanligt.

Vad fick dig att må bra? 
Älsklingen min.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing Tatum, he he.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ingen specielll

Vem saknade du?
Min familj

De bästa nya människorna du träffade? 
De har varit många och roliga! 

årets mat:
potatis gratäng

årets dryck:
Bärs

årets tidning:
Vet ej.

årets semester:
 

årets utekväll:
När jag dansade på pitch black's platå med nellie och mirre i 5 timmar!

årets bakishak:
Beställa hem pizza online från monte carlo.

Årets konsert:
har nog inte varit på nån sån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0