Le och var glad

Fredag morgon och jag ligger i soffan. Igår kände jag mig nämligen inte så pigg, hade ont i huvet och kände mig inte riktigt bra. Men jag åkte iväg och tränade i alla fall, duktigt som jag är, men de skulle jag inte ha gjort. Så fort jag började hoppa runt o ha mig så började det vända sig i magen på mig och jag mådde jätteilla. Fortsatte med passet i alla fall tills jag var tvungen att springa ut till toaletten och spy. Mumsigt.
Mådde skitilla hela kvällen så gick o la mig tidigt. Sjukanmälde mig i morse, men nu känns et bra igen. PUH! Livrädd att jag fått den där jäkla maginluean som alla dras med nu. Men så verkar inte vara fallet och det tackar jag innerligt för!

Annars tycker jag att vi ska vara glad över att solen skiner idag. Snön börjar förvsvinna mer och mer och det börjar kännas lite smått som vår, inte mycket, men lite i alla fall. Och efter den här långdragna, kalla vintern så blir man glad över minsta lilla.

Så nu ler vi och är glada barn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0