10,11,12,13

Jaa nu har jag missat igen så nu får ni allihop samtidigt!


Dag 10
– En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.


Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Ja nu är det såhär va att nu för tiden tar jag oerhört sällan bilder på mig själv, om jag inte måste byta profilbild på fejjan eller tycker att jag ser ovanligt fin ut (Händer inte allt för ofta). Så jag har helt enkelt inte nån bild på vad jag hade på  mig idag och jag orkar inte ta någon heller. Hihi. Men till mitt försvar så har jag jobbat i skogen hela dagen iförd skitiga mjukiskläder, och nu sitter jag fortf i badrocken efter duschen. Så ni missar inet om jag säger så.


Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Något jag ofta oroar mig för är att någon i min familj eller Isac ska dö. Det händer ganska ofta att jag drömmer sånt, och då ligger det o gnager i mig ett bra tag. Men så får man ju inte tänka. Så jag får väl svara att jag inte ska lyckas skaffa mig något jobb till hösten. Men det SKA jag. Så jag behöver ju inte oroa mig egentligen. Fiffigt!


Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.



Kass bild. Men här är Gotland iaf, där jag var på klassresa i nian. Synd bara att jag skulle bryta min stortå första kvällen så att hela resan blev förstörd. Men det var iaf hur fint som helst :)



Dag 13
– Mitt drömbröllop.

Ojoj, vart ska jag börja... Haha. Ne, själva bröllopet är inte så värt viktigt, bara jag får gifta mig med min lilla Isac. Sen ska de inte va i nån tråkig kyrka, utan helst utomhus. Jag ska ha en vippig 50-tals klänning och det hela ska vara som en stor fest istället för en stel ceremoni. Det ska vara god mat som alla faktiskt tycker om, livemusik, Engångs kameror vid varje bord till gästerna (Som också ska få sitta precis vart de vill) och så ska det vara en varm och solig sommardag! :)
Det låter väl fint? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0