Knak and it's over

Ett enda knak var det som behövdes för att hela min kropp skulle fungera lika bra som en skånks gurka ungefär. Om jag bara inte skulle vänt på mig i sängen inatt så skulle jag kunnat röra mig som vanligt och kunnat gå till skolan idag. Men nej. Vissa straffar gud direkt, för vad vet jag inte dock...

Hursom så är det nog en muskel i min nacke som låst sig, kan också vara en muskelknut som krampat om någon nerv. Ont har jag i alla fall, så det ryker om det. Men efter att ha tagit en ipren kan jag nu röra mig någorlunda, om än väldigt långsamt och stelt.

Ääh jag överlever. Synd bara att det skulle komma till helgen när vi ska åka hem, och bla. hjälpa pappa lasta ved. Men jag hoppas att lite massage, tigerbalsam och vila kan göra det lite bättre till imorgon!

Nu orkar jag inte skriva mer, måste vila!


Kommentarer
Postat av: Moa

Usch, har själv haft nackspärr ett antal gånger och vet hur hemskt det är! Men detdär såg fan värre ut, såg hur ont du hade i skolan idag Pelle :( Inte kuuul, krya på dig plutten!

2010-09-24 @ 10:10:45
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0