Klantmaja

Idag har jag haft en klantdag. Jag har cuttat min hand, bränt mig, slagit i tån, klämt mig och jag vet inte vad. Jo, slagit i armbågen också. Såklart så hade jag även städdag idag, och den kombinationen kan jag inte rekommendera direkt. Den resulterade i många svordomar, skrik och lite tårar.

Men nu när jag är klar och tagit en mysig dusch med tända ljus så känner jag mig nöjd och glad. Och inte minst utmattad!

Imorgon kommer tjejorna hit på middag, och efter de ska vi gå och se premiären av Saw 3D. hehe. Kanonbra att första skräckfilmen man ser på bio är Saw. Och i 3D. Genomtänkt.
Aja, kul ska det bli i alla fall!


Nu måste jag lägga mig innan jag somnar med huvudet på tagentbordet. Det vore lite jobbigt. Och så.



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0