Tvätta fönster

Sho bre!

Vad jag gör? Så trevligt att ni frågar! Jag gör nämligen ingenting. INGENTING. Ser ni det? Förstår ni det? Det här är första gången på jag vet inte hur många veckor som jag verkligen inte har någonting som jag behöver göra. Känns skönt såklart, åååhh så skönt, men också lite konstigt, vad ska man göra nu liksom?

Tidigare idag tog jag tag i mitt fönstertvättande, och tvätta fönster, det kan ju inte vara så jäkla jobbigt tänker man, om man fortfarande bor kvar hemma. Så tänkte jag i alla fall, att det lär ju bara ta några minuter typ... men ACK så fel jag hade. För man ska ju liksom vända ut och in på fönstrena för att tvätta utsidan, och aldrig hade jag väl trott att ett fönster kan väga så mycket!  Efter några minuters stånkande så fick jag helt sonika be min starka man om hjälp, och till slut fick vi runt fönster-fanet (?) Sen hade vi ju 7 fönster kvar så vid den tiden jag var klar rann svetten om mig kan jag säga! AV ATT TVÄTTA FÖNSTER. Helt galet om ni frågar mig :)

Det var dagens äventyr det!


Ha en trevlig kväll allesammens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0