Tisdag

Oj, här ekade det minsann. Men så går det när man har mycket att göra. Stress, stress, stress, när fasiken ska jag lära mig att slappna av?

Hursom. Idag blev i alla fall det största orosmomentet avklarat. Nationella provet i matte B. Sen att det gick käpprätt åt skogen är en annan sak. Men nu känner jag faktiskt såhär: Jag gillar inte matte, snarare, jag hatar matte, och jag är inte bra på det heller, eftersom jag inte orkar lägga energi på det. Så nu skiter jag fullständigt i om jag får VG eller G. Ja ni hörde, jag skiter i ett betyg. Känner att jag är på bättringsvägen med den här betygsnojjan!

Så efter mitt failande gick jag och shoppade lite för att må bättre, men att titta sig själv i spegeln när man redan har en dålig dag var ingen bra idé. Däremot så kom Mirre och räddade min dag, vi tog en fika och pratade. Mestadels om vårat failande med viktminskning, men IMORGON. Då blir det verkligen hårdkörning (För hur många gånger har vi inte sagt det redan...?) Men måste verkligen ge järnet den här gången. Så det så.


Herregud, det är 35 grader ute!

Halelujah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0