The boat that rocked

Jag är kär. Helt upp över öronen förälskad. I en här filmen, The boat that rocked. Att den kom för säkert flera år sen och säkert inte är någon nyhet för många struntar jag i. För den är så nedrans bra. Jag älskar ju den tiden, kläderna, musiken, inställningen, ja allt. Så den skulle ju gått hem hos mig i vilket fall, men sen är den jäkligt rolig också. och bara, ja helt jäkla underbar. Jag skulle göra ALLT för att kunna leva i den filmen. ALLT.


Annars så har jag det bra här hemma. Har shoppat lite med mamma idag och införskaffade bla. en ny almanacka (Då min går ut i juli). Jag tror inte att jag skulla fungera utan en kalender faktiskt. Kan ha något att göra med min kontroll-freak sida, men jag tror att man kan slappna av mer när man vet i förväg när man ska göra något. För då vet man att man har tid till att göra någonting annat, istället för att det ska komma som en chock och ett stressmoment när det väl gäller.

Så nu är det alltså planering av sommar som gäller. Det jag har kommit fram till hittils är att det kommer bli väldigt mycket jobb i juni, för att jag sedan ska kunna vara helt ledig i juli. Men det känns inte jobbigt på något sätt, och det är ju helt klart värt det! Resten av sommaren håller jag på att pussla ihop, allt för att man ska slippa åka så mycket fram och tillbaka som möjligt!


Till sist så kan jag även nämna att ett kameraköp börjar närma sig...MAHA.





UNDERBAR. punkt slut.

Kommentarer
Postat av: ammi

ah! typ världens bästa film! :D

2010-05-14 @ 22:10:11
URL: http://imgoodimgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0