Happy day

Åh, vad jag är glad!


Det är verkligen som pappa sa, livet går upp och ner. För efter en väldigt jobbig ner-period går det nu förbannat bra uppåt!

- Vi fick väldigt bra betalt för möblerna vi sålt
- Värmen har kommit
- Det går jättebra på jobbet
- Min sommar verkar klaffa fantastiskt bra!
- Vi ska köpa en ny soffa i veckan
- Jag är klar med allt i skolan

Och idag kom min svenskalärare Karin och pratade med mig, och sa att jag fått MVG i både Svenska B och Projekt och företagande! Då blev jag klaaaaad. Hon sa att det var konstigt att jag vart förvånad, för att jag hr verkligen förtjänat det sa hon. Och när man verkligen har kämpat och får så bra betyg, så blir man så mycket gladare! Så nu är jag ledig imorgon och alla resterande svenskalektioner, woho!

Så imorgon när jag är helt ledig ska ja åka till Ikano och shoppa på Ikea och sen lite kläder också. Mihi.



Fy skäms på mig, men jag känner mig faktiskt stolt över mig själv!
Man får ju inte vara det egentligen, för då skryter man bara och det är förbjudet. Man ska ju inte bry sig, tycka att man är dålig och att allt bara är skit. Men om vi ska vara ärliga här en sekund.
 Jag kämpar verkligen, anstränger mig och vill verkligen göra bra ifrån mig med skolan, jobb, lägenhet, vuxenlivet och allt därtill. Och nu när jag faktiskt ser att jag klarar av allt, att jag lyckas, så är jag faktiskt stolt över mig. Att lilla jag faktiskt kan klara så mycket. Så det så.


Tyck vad ni vill.

Kommentarer
Postat av: Jennie

FAN VA SKÖÖÖÖNT för dig ellepelle =D

du förtjänar det där!

2010-05-24 @ 12:39:19
URL: http://jennievictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

ELLEEE, du vet vad jag alltid brukar säga; Du SKA vara stolt som fan!

2010-05-24 @ 21:03:00
Postat av: Anonym

//Mirre

2010-05-24 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0