Bra dag!

Åh vilken bra dag jag haft!

Började med att mitt tal gick jättebra verkligen, jag hakade inte upp mig, pratade lagom fort och sen fick jag massa snälla ord från Karin också, det kändes bra.
Efter det var jag ganska mycket uppe i varv, så jag drog hem och storstädade, jag. Haha, säg någon annan människa som städar för att man är glad? Börjar dessutom misstänka att jag börjar bli beroende av lukten av rengöringsmedel. (Psyk nästa?) Jaja. Nu är det i alla fall rent, och luktar gott i lägenheten, så nu känns allt kanon. Att jag även hunnit med att träna (I en kvav, varm hall visserligen och trodde jag skulle dö av värmeslag, men jag kämpade på och blev helt slut!) och även tvättat!

Efter den här äckligt stressiga tiden som jag haft ett tag, som resulterat i en lättretad, trött och huvudbankande Ellinor, så känns det skönt att allt det jobbiga är över! Jag har nu ingenting kvar i skolan att göra, förutom att skriva ut lite bilder och så, och det är så himla skönt! Nu känner jag äntligen att jag slappnar av igen, och det var fa-an på tiden!

Nu mår jag bra och sitter såklart och knarkar Vampire diaries, vad annars? Ätit fetaost-sallad har jag gjort också


Ja ni ser ju själva, vilken bra dag jag haft!


Sen att det första jag såg när jag kom hem var den här lilla krabaten, gjorde ju knappast dagen sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0