We live, we learn.

Godagens mina damer! Är lite nyfiken på om det är någon av det manliga könet som läser här? Någon? Enda?

Äh, vi kör på damer så länge!

Tredje arbetsdagen idag då! Fotade och filmade beachtouren för ungdomar idag. I 6 timmar. I brännande sol. Det resulterade i ganska många fina bilder men också i en flådd Ellinor. Så nu ligger jag under täcket med solfrossa. Hade det funnits en "ogilla" knapp på min blogg så hade jag bett er alla att trycka på den. Omedelbums!
Men ändå en bra dag måste jag säga! Såklart det var lite långtråkigt ibland eftersom man inte kom nära nog, och så va de ju väldigt varmt, men jag måste ändå säga att mitt sommarjobb måste vara ett av de skönaste som finns ^^
Däremot så håller nog mina jobbkamrater inte med mig just nu, men tjejer, försök se det positiva i det hela! Det blir inte roligare än vad man gör det till ^^

Måste även inlägga att jag saknar min BF (= asfrän förkortning av boyfriend) (= pojkvän på engelska). Nu har det i och för sig bara gått 4 dagar, så lite larvigt jag vet. Men kom igen, grabben gör mig lycklig! Därför har jag rätt att sakna honom. Så deeet så.
Men jag har Tossarna (Mitt nya namn på kattungarna) och Kajsa som sällskap i alla fall. Förundras över hur spännande de tycker allt är. En matta liksom, som ligger still på golvet. Hur rolig är den egentligen? Men det är roligt att titta på dem i alla fall!




Hoppsan. Bror Jocke ringde och det blev visst att jag pratade med honom i 1 ½ timme, he he. Så nu vart jag tröttis. Här får ni några bilder från dagen!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0