Nya Bettan!

Herregud mina fina människor vad lycklig jag är nu. Fick min Nikon D5000 igår och JAG.ÄR.SÅ.KÄR. (Tror faktskt det är möjligt att vara kär i en kamera, ja)
Så himla skarpa och fina bilder,lätt att manövera och ISO't, det ska vi inte prata om!
Är såklart lite ovan såhär i början eftersom jag är van med min Pentax, men det kommer med tiden.
För jag måste faktiskt säga att jag är sjukt nöjd med min nya kamera! Har knappt kunnat lägga vantarna från den sen igår, haha.
 Behöver dock en ny modell för Isac och kattungarna börjar tröttna lite he he.
Nu ska jag sätta mig på the balkony en stund så här kommer lite bilder jag hunnit ta än så länge!














Kommentarer
Postat av: Jennie

Det skulle vara kul att bli studiefotad faktiskt, med något visst tema =D så i höst får du gärna fota mig i skolans studio om du vill dä ellepelleplutt, dina bilder är ju kanon! :D

2010-06-03 @ 19:13:22
URL: http://jennievictoria.blogg.se/
Postat av: Moa

Ååååhhh vad avis jag är! Vill me haaaaa! Glad för din skull såklart :D Jag kanske får pilla lite på den när jag kommer förbi nångån? mihih

2010-06-04 @ 13:47:35
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0