Dagens dag

JGA HAR ÄNTLIGEN FIXAT ÖRONPROPPAR.



Vad snackar hon om nu undrar ni säkert. Men det är så att varenda morgon runt 04.00-05.00 så vaknar jag av MJAAAAOOOOOOOOO och PRASSEL PRASSEL DRUNT DRUNT DRUNT. Dessa ljud kommer alltså från Kajsa som skriker på sina ungar som i sin tur leker med diverse prasslande föremål och och får fnatt och jagar varandra genom lägenheten.
ÅHH VA GULLIGT, tänker ni nu.... Men jag lovar er, när man vaknar halv 5 på morgonen, astrött, men inte kan somna om för allt oväsen, och man till och med bygger ett berg med kuddar över huvudet utan att det blir tyst så är det ALLT ANNAT ÄN GULLIGT. Då får man damp :)

Men nu så, kära vänner, så fick jag äntligen ett par öronproppar av Isac, som en skänk från ovan. Äntligen får jag sova!


Jag åkte alltså till Kisa idag, där Isac hämtade upp mig och jag hämtade ut mitt bank-kort, fikade på en brygga och hämtade anställningsbevis och andra viktiga brev.
Sen bar det av hem igen och då grillade jag och Moa innan vi åkte iväg och jobba. Stackars Kajsa var även med om en traumatisk händelse idag då hon av misstag blev klämd i ytterdörren. Stackarn blev alldeles chockad. Så nu har hon fått massa extra mat som tröst.

Vårat jobb idag bestod av att ståpå ett tak och filma en fotbolls match. Ganska kallt, värdelöst och långtråkigt. Men var nog bra att vi fick testa på det innan vi ska filma beachtouren imorgon. Då ska vi även fotografera,vilket jag tror kommer bli jättekul! Får man bara komma tillräckligt nära så kan man nog få en del häftiga bilder.


Det var min dag det! (Väldigt intressant och så, jag vet, men har inget annat på hjärtat just nu tyvärr!)


Nu ska jag äta melon (Som jag förresten inte kan få nog av!) och kolla på film.

Ha en fin kväll allesammans!


Åhh va jag ska sova skönt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0