Är det sommarlov nu?

Här har det hunnit bli dammigt sen sist. Men jag har varit upptagen med mami som kom på besök, jobbet, min första körlektion, tågresa till Enköping och midsommar-firande. Idag har jag även hunnit med att lasta ved, övningskört och sprungit. Så nu känner jag mig rätt slut på alla plan.
Energin räcker inte ens till att känna lite glädje över att det är sommarlov nu. Känner mig lika dassig som ett dasslock just nu faktiskt. Saknar mina härliga vänner och pojkvännen, och så har jag börjat svimma igen helt utan anledning. Underligt. Men man ska väl inte klaga, när man har det så bra som jag!

Jag behöver nog lite vila så är det tip top igen, ska ni se.

Vi kör på det. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är bra du ellinor :)

2010-06-27 @ 01:29:37
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0