Look into my eyes, this is who I am

Ohoj. Kom nyss på mig själv med att titta på ett naturprogram om hackspettar. Tydligen så är deras tunga ett mördarvapen. Där ser man.
Något annat som man också kan se som ett mördarvapen är jag och min nya bil. Det blev en röd Mitsubishi lancer glxi kombi. och NEJ jag har inte körkort riktigt än men måste ändå ha något att övningsköra med i Linköping.
Var nyss ute och gjorde just det, övningskörde, men jag tror att mina 9 timmars sömn de två senaste dygnen har börjat ta ut sin rätt, då jag bara blev sur om jag slirade för lite på kopplingen eller gav för mycket gas.

Varför jag sovit så lite är helt enkelt för att jag varit på Gatufestivalen två dagar i rad med käraste Anna och Jenny. I fredags blev det Nationalteatern och Hoffmaestro som ägde som vanligt! Kalaskul om jag får säga det själv!
Igår så såg vi Salem Al Fakir och jag måste säga att jag kärade ner mig totalt i killen. Skönare människa får man fan leta efter! Sen fick vi sällskap av två killar från Lidköping, som vi även dansade med inne på Joar. Hade skitkul, men kände mig lite malplacerad efter ett tag bland alla käcka, dansande och hånglande människor. Men ändå en av de roligaste kvällarna på den här sommaren!

Dessutom får kanske även jag hångla lite imorgon, för då kommer ÄNTLIGEN min baby boo hit! Haha. Hångla, vilket ord egentligen. Låter så fjantigt och pubisaktigt på nå vis. Men i alla fall, Älskling kommer hit och det kommer faktiskt bli väldigt skönt. Visserligen är det kanske bra med lite tid ifrån varandra och allt det där, men människor som får en att må bra saknar man även fast man träffas varje dag annars.
Saknar mina Fred och kärlek brudar också, på tal om det. Tycker att vi bokar in en utgång snart, när jag kommer hem igen en snabbis!











Orkar inte ladda upp fler bilder här. Ni finner fler på FB.


Kommentarer
Postat av: jenny

nejmen sötnos då! <3

2010-07-05 @ 00:26:05
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0