Update

Har redan ett kalas avklarat fastän att jag inte fyller försen om en vecka. Kändes konstigt. Däremot så slapp jag födelsedags-sången i år, tack för det. Och så skedde en olycka i form av mig + mamma + spruckna plaststolar + en kopp kaffe. En aning smärtsamt men mest roligt!

Imorgon bär det av på 24 h kryssning till Åbo med la familia, dä ska bli woligt. På torsdag blir jag firad av Mor och bror, på fredag åker vi till morbror i Trelleborg och festar loss och på måndag fyller jag år. (Jenny vann min "tävling" och du får din femma nästa gång jag träffar dig, haha) På tisdag bär det äntligen av till Linköping och min älskade Kajsa och mina älskade vänner! Blir nog en del kalasande om jag får bestämma, någon som är på?

Har även insett den obekväma sanningen att jag nu har gått alldeles för långt med den här viktökningen. Hur dum känner man sig inte som inte gjort något åt det tidigare? Men nu är det iaf LCHF som gäller och träning. Ska köpa ett träningskort det första jag gör när jag kommer hem! Bara så ni vet.

Det var väl allt för nu. Tänkte bara uppdatera er lite om mitt liv då jag känner mig väldigt off mot alla, så tråkigt att det blir så varje sommar men det är verkligen svårt att fp balans i detta splittrade kaos jag kallar mitt liv. Men man får liksom försöka göra det bästa utav det, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0