Tristess

Back in Fjärthundra.

För att spara pengar blev det inget Linköping emellean, vilket jag tycker var jättetråkigt. Hade verkligen sett fram emot att få träffa mina fina bröudar igen, men om cirkus 2 veckor blir det av iaf, och då är jag vuxen minsann! Haha. Så det är väl lika bra egentligen.

Tänk att hur man än planerar och tänker att den här sommaren minsann ska bli den bästa, så blir det aldrig så. Mitt mål inför den här sommaren var att göra så mycket som möjligt och ta vara på varje dag. Ändå så sitter jag nu här i en by utanför en liten stad utan någonting som helst att göra! Graaargh va sur jag blir.

Men på tisdag ska vi i alla fall på kryssning, dä ska bli woligt. Sen blir de fest i trelleborg nästa helg och SEN. Vet ni vad som händer DÅ!? Gissa, 5 kronor till den som svarar rätt först!

Vill någon, någonstans i sveriget hitta på något så snälla snälla snälla hör av er! Min kropp mår inte bra av tristess.


Hade!

Kommentarer
Postat av: jenny

DU FYLLER ÅÅÅÅR! 18 ÅÅÅÅÅR!



(5kronor till mig, hihi)

2010-07-21 @ 13:32:18
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0