It's only you

Toklyssnar på Salem och tittar på klockan var femte minut.

Innan lördag tyckte jag ändå att Salem Al Fakir var rätt frän sådär, men lyssnade på musiken bara lite då och då. Men efter att ha sett honom live kan jag inte få nog av honom! Förstår inte riktigt hur eller varför, det bara är så och den där känslan när man hittar ny musik som man bara älskar är ju oslagbar. Förstår mig inte riktigt på min egen musiksmak själv, den är väldigt varierad och man kan inte riktigt se ett mönster i den. Undrar vad det är som bestämmer vilken musik man gillar, som man verkligen fastnar för även fast det kanske inte är något som man brukar lyssna på? Fränt är det i alla fall!

Väntar som sagt på Isac, men han kommer inte förän om 4 timmar så jag vet inte riktigt varför jag sitter och väntar egentligen. Lustigt att det känns lika roligt och känns lika härligt i magen att vänta på honom även fast det är säkert miljonte gången nu.

Lyssnar passande nog på It's only you:


I know that must be love no doubt
that must be love no doubt




Kommentarer
Postat av: Jeanette

finaste pojken<3

2010-07-05 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0