Vardagligt nonsens

Jag som inte fungerar utan rutiner kände att det var ganska skönt ändå att börja skolan idag igen. Men eftersom det tots allt är John Bauer man går på så var det en till sån där läraren-är-sjuk-så-ni-får-åka-hem-men-vi-säger-inget-förrän-ni-släpat-era-trötta-ärslen-hit dag, så det vart inte så mycket mer med det.
Så jag åkte hem och slötittade på tv, bakade lchf-bröd och lagade mat.

I helgen fyllde Pappa 50 år, så vi begav oss till Stockholm för en lagom stor fest, med massa god mat, vin och en likör som smakade precis som farmors svarta vinbärs- saft.
Jag har även hunnit övningsköra massor så nu känns det kalasbra igen (Med tanke på förra inlägget).


Nog om det. Imorgon börjar vi inte förrens klockan 12 vilket ska bli himlans skönt. Jag tror att det här sista året kommer bli väldigt bra faktiskt, och nu känner jag att jag bara vill lära mig så mycket som möjligt! Ska även leta på en bra praktikplats till hösten. Någon som har några kontakter inom mediavärlden?
Att leta praktik frambringar alltid en obehaglig ångestkänsla, för att man vet hur många man måste ringa och hur många som kommer säga nej. Men det finns inget annat än att koppla på charmen och ta för sig lite, så går det nog till slut!
Det mesta gör ju det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0