I just might change

Känns som att varje blogginlägg numera börjar med en ursäkt och förklaring till varför jag varit så frånvarande. Dåligt. Men så är det.

Kan väl berätta om helgen. I fredags blev det utgång med Movis och Mirre. Träffa människor på ågatan och dansade lite på nationernas. Sen blev det efterfest hos en klasskompis. Som i mitt tycke bara blev värre och värre ju längre den pågick, tills vi till slut gick hem vid halv 7. Återigen så blev det så att kåta pojkar i kombination med en snygg kompis resulterade i ett femte hjul vid namn Ellinor. Antingen får jag gå ner 10 pannor och dumpa pojkvännen eller skaffa mig fulare kompisar. Hmm, Snarare hitta vettigare människor att umgås med om jag får säga det själv... 
Hursom, var najs ändå att bli bjuden på smirnof och titta på när solen gick upp.

Efter 4 timmars sömn var det sedan dags för "Swedish supa in the vildmark" som innebar ett skönt gäng som grilla, alkoliserade och tältade på en strand (Jag och Isac sov i bilen tack gode gud) It was mighty trevligt förutom att jag hade djävulsk kramp i magen hela kvällen. Hade därför liiiite svårt att slappna av. Men helt klar värd kväll.

Börjar jobba på tisdag så imorgon ska jag nog gå på stan med Moa och sen ska jag ÄNTLIGEN köpa ett träningskort och börja träna. Obeskrivligt behövligt och skönt.


Så, nu har ni koll på mig!

Kommentarer
Postat av: Moa

Efterfesta med endast tjejer och bögar i framtiden, eller vad säger du?

2010-08-09 @ 01:10:09
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0