B-day

Today is the day. Den här dagen som jag har väntat på så länge. Som man aldrig trodde skulle komma. För nu är jag18 år wöööohawööoh. Haha. Känns som vanligt inge annorlunda, men det blir ju en del förändringar. Eller förbättringar ska jag säga :) Det skönaste är i alla fall att jag kan sköta mitt liv själv nu. Att jag slipper be mamma och pappa betala något på nätet, eller skriva på något papper. Så istället för att köpa öl eller vad man nu brukar göra när man fyllt 18 så ringde jag in och gjorde en adressändring, haha. Hur typiskt mig är inte det?

Sen har jag som vanligt blivit bortskämd och fått helt fantastiska presenter av mina föräldrar! Av mamma fick jag massa fina saker till lägenheten och en jättefin tavla med Marylin Monroe på, och av pappa fick jag en GPS! Man kan undra vad man har gjort för att förtjäna så fina presenter, men det är bara att tacka och bocka och fortsätta försöka gottgöra dem för allt de gjort för mig.

Imorgon bär det av hem till Linköping, och jag skäms nästan lite för att säga det men det ska bli så skönt att få komma hem och städa lite! Jag vet, jag är lite sne i skallen men man får faktiskt lite abstinensbesvär när man inte behöver sköta om sitt hem på några veckor. Eller, i alla fall jag....
Sen ska det också bli hur roligt som helst och träffa mina bryds igen! Saknar er otroligt mycket ska ni veta och jag är ledsen att jag varit helt frånvarande under sommaren! Men jag ska försöka gottgöra det!

Nu ska jag försöka smälta tårtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0