Onsdag

God eftermiddag! (Säger jag som fortfarande sitter inlindad i täcket på soffan iförd endast pyjamas)

Men ändå. Är ledig idag och då kan de va skönt att bara slösa bort halva dagen genom att inte klä på sig och titta på tv. Däremot så har jag hunnit äta en bajsgod frukost för omväxlingens skull. Jag bakade ju bröd igår, elelr ja inte riktgit bröd utan nyttigt lchf- bröd och det vart faktiskt riktigt gott! Så idag blev det två skivor bröd med smör och gurka och till det lite turkisk youghurt med hallon och solroskärnor. Nyttigt och mättande!

Måste faktiskt få säga att jag minskat 7 cm i midjemått på inte ens 2 månader. Man får vara glad för det lilla, och innan sommaren kommr ska det vara minst 10 cm till!


Nog om detta.


I eftermiddag/kväll ska vi spela in en kortfilm som vi fått i uppgift i draman. Det ska vara en skräckis och jag tror faktiskt de kommer bli riktigt bra! Jag kommer iaf skita ner mig på riktigt under vissa scener... he he.

Innan dess ska jag göra rent kattlådan, städa lite och ta mig en promenix! Så himla skönt att vara lite ledig så här mitt i veckan, då hinner man göra så himla mycket och samtidigt vila upp sig. Kanoners.

Ahlätt vi säger så häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0