5 6 7 8

Eftersom jag inte haft tid i helgen får ni dessa nu:

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.


Dag 5- Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Pengar. Hehe. Är väldigt ont om den varan denna månad på grund av många oväntade räkningar och köp av däck osv... Allt blir så himla jobbigt.

Dag 6Typ av killar jag faller för.

Tjaa, jag har ju bara fallit för en än så länge. Så det är väl sånna som han. Som är trygga i sig själva, omtänksamma, avslappnade, roliga, och som man verkligen känner att man kan lita på. Som alltid finns där. Sen så måste dom vara världens mest underbaraste person och vad jag vet finns det bara en sån, så vitt jag vet ^^

Dag 7Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Först och främst skulle jag betala tillbaka allt jag lånat av mina föräldrar. Sen skulle jag bjuda med dem utomlands och se till att de fick det bra. Sen skulle jag köpa ett fint hus till mig och isac, och sånt därnt som man alltid velat ha. Och sen skulle jag åka till Disney land, hehe.

Dag 8En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

En dålig vana som jag verkligen önskar att jag inte hade är att jag brukar peta mig i näsan och äta upp snorkråkan. Det är verkligen skitäckligt men jag kan inte sluta!
Heeeeeheee scheeemta bara. Ne men en dålig vana är väl att jag brukar ha för höga förväntningar vilket ofta slutar i att jag blir väldigt besviken. Det kan vara lite jobbigt...


Så, nu vet ni det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0