Upptagen!

Åhåhåå vad ofta jag uppdatera. Inte.

Men nu är det såhär att jag har fruktansvärt mycket att stå i, Fruuuuuuuktansvärt mycket. Och bloggen är ju inte prio 1, direkt.

Det som är på g är i alla fall att vi ska flytta till en 2:a på 65 km2, och det sker redan om 2 veckor! Så det är därför jag har haft väldigt mycket att göra i och med att vi varit tvunga att hitta en ny hyresgäst till vår lägenhet osv osv osv osv osv.

Men allt verkar gå bra nu och jag har precis fixat en som hyresvärden godkände. Så nu väntar vi bara på att hyresgästföreningen för den nya lägenheten ska kolla att jag inte har några skulder så är det klart sen!


Kalas, om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0