Packat och klart!

Nu är i stort sett hela lägenheten nerpackad. Och jag kan säga att det var inte det lättaste att göra när man har 5 nyfikna små kissemissar springandes runt fossingarna. Ett steg fel så skulle dem blivit mos liksom.

Men nu är det klart i alla fall, och vi ligger i sängen och vilar våra ömma ryggar. Imorgon får vi nycklar och ska skriva kontrakt. Sen ska vi flytta all skit och sen packa upp den igen. Känns egentligen rätt onödigt, allt detta arbete bara för att få göra om det igen. Men det finns nog inget roligare än att flytta! Räknade ut att det blir mitt 7:e hem, hehe.

Så är det minsann. Händer mycket den här veckan.. Imorgon har jag en dubbel körlektion, på tisdag flyttar vi, på onsdag har jag dubbel körlektion igen, på torsdag åker jag till Enköping och på fredag ska jag på Farfars begravning. Sen åker jag hem på lördag kväll för att jobba på söndag.


PUST.


Men vad gör man....


Nu måste jag vila. Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Beundrar din vilja och ork till allt Elley :)))

2010-10-11 @ 05:45:13
URL: http://bakslag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0