New place

Nu är allt klart med lägenheten! Åh vad skönt det är, det kommer bli helt underbart! Så nu blir det att packa för fullt dessa knappa 2 veckor som är kvar. Upptäcke nyss även att jag kommer ha ca 300 meter till Mirre, hur kalas är inte det va? :D

Det enda som blir lite sämre är att jag inte längre har 5 min gångpromenad till Friskis, men jag får se till att ta det där körkortet snart så löser sig det med!
Har, på tal om det, körlektion idag också. Har typ 3 körlektioner i veckan hela oktober, så i slutet av månaden får man väl hoppas att jag är redo.

Fram till körlektionen ska jag tvätta lite, eller MYCKET rättare sagt. Tvätta alla lakan så att man kan börja packa ner dem, osv osv.


Nehe, nu är det nog dags för fukost/ lunch känner jag. Det känner Kajsa också, minsann.


Ha't så bra hörrni!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Så fint asså! :)

2010-10-04 @ 13:39:50
URL: http://bakslag.webblogg.se/
Postat av: lovisa

VINN SEXIGT NATTLINNE PÅ BLOGGEN JUST NU!

TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ TORSDAG SÅ ANMÄL DIG REDAN IDAG!:)

2010-10-04 @ 13:53:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0