Fullkomligt kaos

Positiva cheyen här på senaste tiden va...Alla har vi ju våra svaga stunder...


Jaja. Nu är helvetes veckan över i alla fall, och jag lever fortfarande. Knappt, men ändå. Min kropp skriker efter lugn och ro, vila, träning och nyttig mat. Men alla bitarna har inte fallit på plats än och det är fortfarande kaos. Hatar när man inte kan falla tillbaka till sina trygga rutiner, när man inte har koll på läget och när man har allt för många orosmoln som tynger ner skallen.

På tal om orosmoln i skallen... Ni har väl inte glömt mitt nack- trauma? Jo nu är det såhär va, att fastän att jag tagit bort 3 kuddar från mitt kuddberg och nu ligger på en platt sketen sak (Och får jättemycket blod i huvudet) så har jag ändå ont på nätterna och varje gång jag ska vända mig stramar det ont och jag skiter nästan ner mig av rädsla för att det ska knäcka till igen. Så boyfriend och jag kom idag fram till att något måste vara fel, och att jag bör uppsöka en sjukgymnast. Eller något i den stilen. Vi får se.



Annars vill jag bara passa på att tacka gud (Eller vem som nu vill ta åt sig cred) för våran underbara lägenhet. Herregud, hade jag inte haft den just nu hade jag nog inte pallat denna sk. prövningen eller vad det nu kan tänkas vara. Det är så himla skönt att när jag blir trött kunna stänga in mig i sovrummet och andas i takt med tystnaden. Oh ja. Det är guld värt att kunna stänga om sig ibland. (Speciellt om någon host host spelar läskiga datorspel och tenderar att skrika väldigt högt host host).


Hehe.


Längtar till julen gör jag också. SOM EN TOK.


Nu ska jag jag försöka ta igen lite sömn. G'natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0